Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 20 december 2010

Geboorte-/kerstkaartje

Voor een collega van Henk (mijn man) een kerst en tevens geboortekaartje gemaakt. Een meisje is er geboren, ze heet Lucy. Ook nog een paar kerstkaartjes gemaakt vandaag. Vanavond niet veel meer doen! Lekker op de bank hangen en tv kijken. Misschien nog wel wat plaatjes inkleuren met derwents. We zullen zien hoever we komen. Straks komt ook Hans Liberg nog op tv. Wel laat, maar ik wil wel kijken. Morgen heb ik een dagje vrij. Heerlijk met dochterlief naar de bioscoop. Mijn geheim heet de kinderfilm. Ik ben benieuwd.
Tot het volgende blogbericht............ Groeten Miranda

1 opmerking:

  1. prachtig is dit schattige kaartje, en veel plezier morgen in de bios

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda