Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 31 juli 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 13 december 2010

Cadeaubon en -tasje in opdracht

Kreeg vandaag een leuke opdracht: Een cadeaubon en bijbehorend tasje voor een echtpaar wat 50 jaar getrouwd is. De vraag was op het een beetje in pip-style kon. Maar dan wel rustig....... Nou ik heb de radertjes laten draaien en onderstaande is het geworden.
Het papier heb ik zelf geprint aan twee kanten en de cirkel en vogeltjes heb ik met de silhouette gesneden. Verder de randjes bewerkt met de distresser en een donkerbruin sponsje. (Moet trouwens gauw een nieuwe, want ik moet nu wel erg lang poetsen!) En nu maar hopen dat de opdrachtgeefster tevreden is....... Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda