Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 26 september 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 31 oktober 2010

"Zomaar"Cadeautje voor een vriendin

Hallo allemaal,

Van de week van decopatch een paspopje gemaakt. Een vriendin van mij is coupeuse en heeft me in september super geholpen met een grote klus. Dus nu even een bedankje. Zoals gezegd is de paspop beplakt met decopatch. Dit zijn stukje papier die je met een speciale lijmlak erop plakt. Er moest natuurlijk nog wel een kaartje aan. Ook deze is zwart/wit met een klein kleuraccentje.
Ik lees graag jullie reactie.
Tot het volgende blogbericht....................... Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. wat een gave en originele creaties, prachtig zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, het kaartje past er ook echt bij vind ik!Daar zal ze zeker blij mee zijn!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda