Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 13 oktober 2010

Eindelijk weer tijd............

Wat vliegt de tijd! Voor je het weet is de week weer om. Een aantal weken geleden ben ik begonnen met dwarsfluitlessen! Een lang gekoesterde wens, die nu eindelijk werkelijkheid wordt. Technisch wel moeilijk om te doen, maar het lukt. Stukje bij beetje, noot voor noot. Onze dochter speelt nu blokfluit en we trekken samen op. De kinderliedjes komen zo nu en dan al uit de instrumenten gerold. Heerlijk om te doen.
Vandaag eindelijk weer eens een kaartje gemaakt. Voor een vriendin waar een zoontje is geboren. Ik hoor wel weer wat jullie ervan vinden. Volgende week wil ik weer aan het kleuren gaan met de derwents. Kijken of ik het nog kan!!!
Tot het volgende blogbericht..................... Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wat een sjiek kaartje,heel mooi gemaakt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is je kaart zeg! Dus bij jou ook heerlijk druk, tja wie heeft het niet druk tegenwoordig... Als we maar kunnen blijven hobbieen niet dan?

    groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda