Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 28 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 27 november 2010

Aangepaste Candy bij 75 volgers

Dit bericht blijft bovenaan staan totdat de 75 volgers zijn gehaald. Scroll naar beneden om de nieuwe berichten te lezen! Veel leesplezier en succes met de candy.

Het gaat niet echt snel. Ik zal een foto van de candy maken, wellicht dat dat mensen helpt om mee te doen.Alle deelnemers gaan in de hoge hoed en onze dochter zal de winnaar trekken! De candy gaat eruit zodra de 75 volgers zijn bereikt! Wat moet je doen
- stuur me een leuk kaartje als je daar zin in hebt. Mail me maar voor mijn adres. LET OP: kaartje sturen is niet verplicht!
- wordt volger van mijn blog
- plaats deze candy in de sitebar van je eigen blog met een link hiernaar toe
- plaats een berichtje onderaan dit bericht

Succes! Groeten Miranda

7 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd! Nu op naar de 75 volgers.. Ik wil wel een gokje proberen te wagen. Ik heb je candy al op mn blog geplaatst en volger was ik al. Suc6!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, ik was al volger, maar ga je candy op mijn blog plaatsen. Op naar de 75! Succes, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een verrassingscandy is altijd leuk!
    Volger was ik al en de candy staat op mijn blog.

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Funny, I am your fan and put the link on my blog. Good luck and thank you very much.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe je het doet weet ik niet, maar volgens mijn pc heb je dit bericht in de toekomst gemaakt.. 27 augustus 2010? Het is toch pas de 16e? Of ben ik nu abuis?

    Anyway.. ik ben toch al een volger joh! Hoe kan ik je dan naar die 75 helpen? ;o)

    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    ik ben net volger geworden en doe heel graag mee met je candy

    ik moest ff zoeken voor ik dit berichtje kon vinden dus heb je hele blog al zo'n beetje gezien en ik moet zeggen dat je hele leuke kaarten maakt!

    Groetjes Sandra

    P.S. Wil je misschien ook volger worden van mijn blog? Hoeft niet als je dat niet wilt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Miranda,
    Nou dan ben ik de 75ste volger van je blog.
    Ik wil graag een gokje wagen voor de ontzettend leuke candy.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda