Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 14 juni 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 20 juni 2010

Doosjes voor de juffen

Na het witte proefexemplaar en hier en daar een aanpassing zijn ze dan nu klaar en staan ze hier te stralen op de kast. Volgende week mogen ze mee naar school, want dan neemt Laura afscheid van haar juffen van groep 3! Wat gaat de tijd toch snel. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden...... En als je het patroontje wilt hebben, stuur dan even een mailtje. Tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

8 opmerkingen:

  1. wat een lekkere uhh sorry prachtige doosjes zijn dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ze zijn echt heel mooi geworden,mooi om te geven en om te krijgen.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel erg leuk geworden!
    daar zullen de juffen vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He hallo, wat leuk dat je meedoet met mijn candy. Je hebt een leuk blog hoor en wat maak je enige dingen. Al die leuke kadootjes, geweldig. Ben je volger geworden hoor , groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,

    Bedankt voor het plaatsen van de candy, het berichtje en het volgen van mijn Blog.
    Het is spannend nog 10 te gaan.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superrr doosjes zeg, tjee wat heb je dat mooi gedaan! Ik ga aanstaande week eens even bekijken wanneer ik tijd heb vor je weet wel hihi, je hoort van me!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke doosjes, Het blijven leuke doosje om te maken ook . Ik heb ze een tijdje terug ook gemaakt en werd heel goed ontvangen. Ik weet zeker die van jouw ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow dat zijn prachtige doosjes geworden. Heel mooi papier. Daar zullen de juffen erg blij mee zijn.
    Groetjes Anneke

    Ik wil graag het patroontje van je als dat mag.
    Vast bedankt. stuur je een mailtje
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda