Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 28 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 20 juni 2010

Doosje in wording

Zie hier het doosje voor om de chocolade heen. Het is een aangepast patroontje gebaseerd op de gablebox die Sandra ook al eens heeft gemaakt. Eerst van wit papier gemaakt om te kijken of het allemaal past. En jawel, het past. Hoop dat ik straks even tijd heb om de daadwerkelijke doosjes voor de juffen te maken en op te vrolijken. Ik heb het patroon nu in illustrator en kan er ook een pdf van maken. Als je die wilt ontvangen stuur dan even een mailtje. Tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Tot nu toe ziet het er allemaal goed uit,ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk doosje is dit! Ben al benieuwd naar het eindresultaat. Nog bedankt voor je reactie op mijn blog. Het idee van het mercidoosje komt van de volgende blog: http://karinversteeg.blogspot.com/2010/05/merci.html. Het idee van het klitteband heb ik zelf toegevoegd.

    Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda