Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 5 mei 2010

En de winnaar is............................

Omdat er niet zo heel veel deelnemers waren heb ik de hulp van mijn dochtertje ingeroepen. Alle namen stonden op briefjes en Laura heeft de gelukkige winnaar getrokken!
De winnaar is Ellen. Mail je me even de adresgegevens, dan kan ik de spullen opsturen. Gefeliciteerd!!!!!
Tot het volgende blogbericht..................... Groeten Miranda

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ellen met je mooie prijs! Bedankt Miranda voor de leuke blogcandy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Suzanne! Ben er erg blij mee! En uiteraard mercikes Miranda! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Ellen !!!

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt, Katty!
    De spullen zaten vandaag in de brievenbus! Dank je wel, Miranda, ook voor het mooie kaartje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda