Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

vrijdag 14 mei 2010

Daar ben ik weer

Hallo allemaal, daar ben ik weer. Even er tussenuit geweest. Wat leuk om te zien dat ik er weer volgers bij heb. Bedankt allemaal! Ga ook jullie blogs weer actief volgen! Heb de afgelopen week niet veel gedaan. Hier heb ik voor jullie nog wel een vel met bloemen passen op het eerder geplaatste bloemendoosje.
Mocht je liever de pdf bestanden ontvangen, stuur me dan even een mailtje.
Succes ermee en tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. hoi hoi,
    leuk dat je weer in blogland bent , ik had je al gemist
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,leuk dat je volger ben geworden.
    Zelf heb je ook een mooie blog met erg leuke en mooie dingen erop.
    Ik ga je ook volgen.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda