Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 5 mei 2010

Bloemendoosje 6x6x8 cm

Hallo allemaal,
Vandaag het bloemendoosje van Sandra aangepast. Ik heb er een andere bloem boven gezet en het geheel 6x6x8 cm gemaakt. Het papier is geprint aan twee kanten en de mal van het doosje is uitgesneden met de silhouette sd. Zo ook de bloemen die erop zitten. Ik heb van de mal een jpg gemaakt, zodat je die ook kunt gebruiken (je kunt de maat zelf aanpassen!). Laat even een berichtje achter als je de mal meeneemt. Tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de mal van het doosje deelt.
    Ik heb hem dus opgeslagen en ga ze binnenkort eens maken.
    Bedankt alvast.
    XXX Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjee wat mooi zeg! dank je wel voor het patroon, heb het meteen opgeslagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga het patroon ook zeker opslaan! Geweldig doosje is het geworden! Zo heb je snel een andere creatie van een bestaand patroon! Jij hebt een silhouette waar je al veel leuks mee kunt doen, die heb ik helaas niet!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig doosje, prachtig hoor enne bedankt voor het patroon, hij zit al in de map

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje!
    Ben meteen ook even volger geworden :-)
    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Miranda, neem het patroon graag mee, nu alleen nog tijd om het te maken. Bedankt voor alle leuke berichtjes ide je op ijn blog achterlaat! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel leuk doosje miranda!!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a beautiful box. I love the flower you added.. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi doosje, Miranda!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vandaag je blog ontdekt en Wat Maak Jij Een Mooie Kaarten (en andere dingen!) Er zitten echt prachtige dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heee, wat leuk Miranda!!
    Ik vind het altijd super om te zien wat anderen met mijn patroontjes doen en jij hebt er ook weer wat moois van gemaakt!! Ziet er top uit hoor!!

    Groetjes, Sandra
    p.s. bedankt voor het vermelden van mijn link

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda