Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 14 juni 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 12 april 2010

Samenwonen

Een collega van mij is gaan samenwonen. Even snel een kaartje gemaakt. De sleutel is ingekleurd met distress-inkt. Omdat ik deze al op dikker papier had gestempeld. Het papier is niet geschikt voor derwent. Daar moet ik nog nieuwe afdrukken voor gaan maken. Tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige en stijlvolle kaart! nog heel erg bedankt voor de labels, ik ga ze zeer zeker vaak gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! En dna die kleuren... heel mooi!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda,

    Wat heb je dat toch weer mooi gedaan.
    Je collega zal er blij mee zijn.

    Groetjes vanaf de andere kant van Passewaay

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda