Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

vrijdag 9 april 2010

Kaartje voor ons overbuurmeisje

Vandaag even een kaartje gemaakt voor ons overbuurmeisje. Die is zes geworden vandaag. Zometeen even schrijven en dan door de brievenbus gooien. Vanmiddag nog even een kaartje maken voor een collega die is gaan samenwonen. En morgen................... Eindelijk naar de workshop bij Angelique. Mijn derwentpotloden liggen met smart te wachten. Ik ben heel benieuwd wat we gaan maken. Als ik niet al te laat thuis ben zal ik het resultaat op mijn blog zetten, anders wordt het zondag.
Tot het volgende blogbericht................ Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt, en heel veel plezier morgen maar ik denk dat dat zeker wel gaat lukken,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda nog bedankt voor de heerlijke appeltaart . Het was weer een gezellige dag bij Angelique. Ik ben gelijk maar volger van je geworden
    want je maakt ook hele mooie kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda