Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 5 mei 2010

Candy is gesloten! Bedankt voor jullie deelname!


Dit bericht blijft tot 5 mei bovenaan staan. Scroll naar beneden voor de nieuwe berichten!
Sinds februari heb ik mijn eigen blogje en kijk regelmatig rond bij anderen. Ook ik vind het nu eens tijd om een candy op mijn blog te plaatsen. Wat moet je hiervoor doen?

1: Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
2: Zet hem in je site-bar met een link naar mijn blog (www.laulijn.nl)
3: Laat een reactie achter zodat ik weet dat je een kans wilt maken op de candy.
De winnaar van de candy wordt bekendgemaakt op: 5 mei 2010!

10 opmerkingen:

  1. En ik die dacht dat het snoeptijd was! ;-) Ik doe graag mee! Die lintjes komen me bekend voor, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! Ik zie dat jij al een blogcandy doet...super zeg! En ga zo door met je blog, ziet er al super uit! En wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Ik vind Magnolia ook echt geweldig!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik ook een gokje wagen?¿

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Luk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Ik heb me tevens aangemeld om de jouwe ook te volgen en zet je candy in m'n sidebar.
    Nu duimen maar dat ik een kansje maak.
    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda

    Bedankt voor je compliment maar jij maakt ook hele leuke kaarten hoor!!

    De plaatjes heb ik allemaal van internet geplukt...leuk he?
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiephoi! Dank je wel voor je reactie op mijn blog, nu heb ik je adres weer gevonden! Was het al een tijdje kwijt en wilde weer eens bij je om het hoekje kijken.

    Gaat goed met je hobby hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda, leuke candy, doe graag mee.
    ben je volger geworden en een link in mijn sidebar geplaatst.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda, allereerst bedankt voor de leuke berichtjes die je altijd achter laat op mijn blog. Heb vandaag eindelijk tijd om een rondje te bloghoppen en ben direct volger geworden van je blog! Zie dat je ook een leuke candy weggeeft dus dat is twee vliegen in een klap vandaag! Je maakt practige dingen, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Miranda,

    Hehe even tijd om te bloggen en nog net op tijd om mee te dingen naar je candy. Hij staat op mijn blog.

    Groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bij het rondje langs mijn volgers zag ik dat ik me nog niet had toegevoegd bij jou volgers, bij deze dus nog snel even gedaan.Voor de candy ben ik te laat ,ik vind dat je super mooie dingen maakt leuk ook die kaart voor de lintje krijger
    en de doosjes nou eigenlijk alles
    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda