Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 13 maart 2010

Paastak maar dan anders.......

Een aantal weken geleden kwam ik dit idee tegen. Nu de tijd om het uit te werken. Heb vandaag met onze dochter vijf paastakken gekocht. Deze in een zinken bak gezet. Bovenin twee kransen aan elkaar gebonden en daar de takken doorheen gestoken zodat ze mooi rechtop bleven staan. En dan nu de aankleding. Niet met gekocht eitjes, haasje en kuikens, maar zelfgemaakte bloemen van stof. De stof heb ik bij de Kwantum gekocht. 1 meter voor 3,99. Het malletjes heb ik uitgesneden van dikker karton met de silhouette. Daarna heel grof met de naaimachine de randen gezigzagd. Het geheel iets opgevuld met kussenvulling en daarna aan weerskanten een knoopje erop genaaid. (Die heb ik uit mijn voorraaddoos gehaald.) Heb van alle onderdelen een foto gemaakt en 1 exemplaar vast gemaakt en in mijn paastak gehangen. Je kunt de knoopjes heel makkelijk aan de tak schuiven! Nu ga ik verder en als de paastak helemaal gevuld is zal ik er nog een foto van maken. Ik hoor jullie reacties wel. Tot het volgende blogbericht..... Miranda

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda