Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

vrijdag 12 maart 2010

Eindelijk weer twee kaartjes

Eindelijk weer even tijd gevonden om te gaan zitten knutselen. Zie hier twee resultaten. Ik had in mijn "rest-laadje" nog wat papier over van het kaartje voor de juf. Deze had ik al weken geleden gemaakt en zat in mijn voorraad-kaarten-doos. Nu maar even de rest van het papier opgemaakt; hoewel ik heb nog wat kleine reepjes over, die gaan terug in de rest-la HIHI. Deze keer geen derwent, maar een plaatje met distress en een digistempel van Irene! De andere een digistempel en een mooie ondergrond met daarbij een losse stempel. Tot de volgende blog!

3 opmerkingen:

  1. heey wat leuk, ziet er leuk uit zo met mijn digistamp. Bedankt.
    Ik zal een linkie zetten op mijn blog.

    Groetjes
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartjes in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda