Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 17 maart 2010

Cadeautje voor een spelletjes fanaat en theeleut

Heb een pakketje samengesteld voor mijn neef. Hij houdt erg van spelletjes, thee en lekkere dingen. Straks nog even inpakken in cellofaan en een kaartje erbij maken. Daar kunnen we dan weer mee aankomen! Verder heb ik vandaag mijn big-shot besteld. Ik kan bijna niet wachten tot ie binnen is. Tot de volgende blog..... Miranda

2 opmerkingen:

  1. ziet er heel leuk uit hoor.
    Ben benieuwd naar je creaties met je bigshot.

    Groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda