Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 24 maart 2010

Cadeaubon in opdracht...................!

Kreeg vandaag een opdrachtje om een doosje te maken voor een iris-cheque. Vanmiddag komen ze het doosje ophalen, dus nog even snel een foto ervan gemaakt. Ik lees jullie reacties wel weer!
Groeten Miranda


Het doosje is inmiddels opgehaald en wat kreeg ik ervoor terug.....
Een lieve sms en een beetje voorjaar in huis! Roxane bedankt!

2 opmerkingen:

  1. ik vind je doosje helemaal geslaagd, erg leuk om tegeven en krijgen.
    oja en dat modelletje waar je om vroeg dat heb ik nog niet digitaal ivm scanner het niet doet . maar als hij gemaakt is mail ik heb na je toe , laat me je mailadres ff weten.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig en origineel doosje om iets in kado te geven

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda