Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 8 februari 2010

Welkom

Welkom op mijn blog. Vandaag eindelijk de stap gezet om een blog op te zetten over al mijn creatieve dingen. Van stof tot papier, van papier tot klei en van klei tot tekenen. Alleen de tijd is vaak de storende factor. Maar goed. Als we daar ook een beetje creatief mee omgaan, komt het vast goed. Heb eind vorig jaar een Silhouette snijmachine aangeschaft. Inmiddels heb ik een andere notebook met windows 7 erop. Aangezien ik heel veel met adobe illustrator werk is het handig als ik vandaar uit de silhouette kon aansturen. Nou dat was wel even puzzelen, maar sinds vorige week werkt het dan toch. En zie hieronder het eerste resultaat met een lintjes label:



4 opmerkingen:

  1. He jij daar,

    Super, nu moet ik nog meer lezen.
    Het ziet er leuk uit en ik verheug me op je volgende berichten.

    Je creatieve vriendinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je blog, nu kunnen we je creatieve
    uitspattingen mooi volgen!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, kijk eens aan, je hebt je eerste drie berichten al te pakken! ;o)

    Ik stuur je even een mail met wat tips. Ben benieuwd naar de komende verhalen. Succes en veel plezier met bloggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve schat,

    Goed plan zo'n Blog. Ik zet je bij mijn links !

    Henk
    www.henkversteeg.nl\

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda