Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 17 februari 2010

Verzoek van een collega

Een collega vroeg mij gisteren of ik wat kaartjes met beterschap erop wilde maken. Vanochtend dus even tussen de bedrijven door wat zitten ontwerpen. Net de silhouette SD aangeslingerd en deze labels eruit gekregen. Daar wordt je toch heel snel beter van????
Ga zo lekker kaartjes ervan maken, kan ik ze morgen meenemen. Ik beloof dat ik er eerst foto's van maak en die vanavond nog even op mijn blog plaats. Hier de fotos van de silhouette en de labels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda