Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 28 februari 2010

Vanalles; gepimpte bloemetjes, aankopen en tickets

Daar ben ik weer. Een raar weekend geweest, maar goed. Vanmiddag even naar P&P in Doorn geweest met mijn vriendin en onze beide dochters. Even lekker rondgesnuffeld en ideetjes opgedaan. Wel nog leuke bloemen en een nieuw randsponsjes gekocht. Die was echt aan vervanging toe. Deze is trouwens wat groter en het werkt zeer fijn. Ben er blij mee.
Verder nog de nieuwe cards only meegenomen voor de ideetjes. Heb nog even wat tickets gemaakt (ja Petra ze komen naar je toe, maar je mag deze keer zelf even prikken! HIHI). En na een tip van Petra (Bedankt nog!) vilten bloemetjes gekocht bij de blokker en deze uiteindelijk gepimpt met strass steentjes. Ach ja, ik stond toch te strijken, dus die heb ik er maar even achteraan gedaan. Nu ga ik nog even heerlijk een kaartje maken en dan morgen weer in het gareel met de oudste naar school! Rest mij nu alleen nog de foto's te plaatsen!

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke spullen allemaal en een hele goede tip van die bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda,
    Het ziet er super uit enne.... ik vind het niet erg hoor om te prikken.
    Bedankt voor de gezellige middag.
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda