Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 14 juni 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 10 februari 2010

Toch nog een kaartje

Toch nog even tijd gevonden............
Die nieuwe papiertjes brengen de lente in huis terwijl er buiten ruim drie centimeter sneeuw ligt. Van mij mag de zon gaan schijnen!
De ticket is zelf gemaakt in adobe illustrator en uitgesneden met de Silhouette SD. Echt een supermachine!............. 


3 opmerkingen:

  1. ha, nog een Illustrator en Silhouette fan.
    Ziet er goed uit, ik ben helaas nog niet zo goed met papier maar wel met Illustrator haha.

    Succes met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten maak je zeg. Die van je vorige bericht vind ik ook erg mooi geworden. De ontvanger zal er vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten heb je gemaakt! In dat soort dingen ben ik (nog) niet zo handig, maak wel eens wat maar heel bijzonder worden ze niet :-)
    Veel plezier met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda