Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 20 februari 2010

Lief Hartje en kussens

Daar ben ik weer. Een dag gewerkt, een dag inkoop gedaan voor een kinderkledingwinkel bij ons in de buurt en nu even een momentje voor mezelf terwijl de jongste op bed ligt en de oudste achter haar laptopje zit. In oktober vorig jaar heb ik van mijn vriendin een workshop kussens maken gekregen (Petra, langs deze weg ook nog onwijs bedankt hiervoor; het was echt superleuk!). Heel leuk om te doen! Ik heb toen twee kussens met patchwork gemaakt voor op de kamer van onze dochter. Daarna ben ik thuis ermee verder gegaan en heb toen een hartje gemaakt met hetzelfde effect. Als basis is een stoffen doek gebruikt (die veelal ook in garagebedrijven als poetsdoek worden gebruikt). Daar naai je dan een lapje op, en je legt de volgende lapjes er steeds overheen. Het is alleen maar recht toe recht aan naaien en het effect is geweldig. Als je lap groot genoeg is haal je je vorm eruit en maakt je, in dit geval, een leuk hartje. Koordje eraan en je kunt het zo cadeau geven aan een meisje voor aan haar linnenkast of aan de punt van het bed! Een grote kan uiteraard ook weer als leuk kussentje dienen! Ik hoor graag jullie reacties.

Hier even de foto van het hartje en ook die van de kussens die ik in oktober heb gemaakt!

1 opmerking:

  1. ooww wat mooi zeg!! leuk om zo op een meisjeskamer te leggen/hangen! ziet er super uit hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda