Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 21 februari 2010

HobbySalon Antwerpen

Vandaag met Laura (onze dochter van ruim 6) naar de HobbySalon in Antwerpen geweest. Heb daar hele leuke bolletjes wol gekocht. Thuisgekomen daar aan begonnen om een sjaal te maken. Recht breien kan ik nog wel en laat dit nu alleen rechtbreien zijn! Het gaat supersnel, dus straks ga ik voor de tv op de bank weer verder.


Daarnaast heb ik mezelf (in overleg met het thuisfront) een complete doos van derwent softcolour cadeau gedaan. Heb wel eerst drie nadenk-rondjes over de beurs moeten lopen, maar ................... zie hier mijn nieuwe aanwinst.
Alleen het kijken ernaar maakt me al vrolijk. Begin april naar de workshop van Angelique en dan spetteren de kaarten van het blog af.

3 opmerkingen:

  1. nou dat breien zie ik ook wel zitten hoor! heb dat heel veel gedaan maar sinds het scrappen is toegeslagen geen naald meer aangeraakt!! Wauuuw de hele serie derwents, nou dan kun je er over een paar weken flink tegen aan hihi!! Komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaarten van jou spetteren er nu al vanaf hoor!
    Leuk dat je er was in Antwerpen. Ik ben ook weer terug; zeer tevreden en met leuke herinneringen en vele complimenten rijker, maar wel ontzettend moe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sjaal lijkt toch verdacht veel op mijn exemplaren (http://allemaalsterrekes.blogspot.com/search/label/breien). Met dat verschil dat het bij mij veel losser is en ik aan de ene kant een rij bolletjes heb en dan weer aan de andere kant. Bij jou liggen ze precies echt tegen elkaar. Ik heb ook gewoon rechts gebreid, telkens met het draadje tussen de bolletjes. Hoe zou dat nu komen? Er zal wel een logische verklaring, maar zelf heb ik er niet veel verstand van...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda