Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 14 juni 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

dinsdag 23 februari 2010

Derwent 1ste proef!

Daar ben ik weer na een dagje hard werken... :-)
Heb gisterenavond laat nog een plaatje met derwent ingekleurd. De rechtse (de tulp) is gestempeld op aquarelpapier van de action. De linker is gestempeld op heel glad papier, en dat werkt eigenlijk het beste met de derwents. Ik hoor graag wat jullie gebruiken als ondergrond papier.
Eigenlijk wil ik niet werken op wit, dat is zo steriel. Maar dat gladde papier heb ik eigenlijk nog nergens in een kleurtje gezien. Niet dat ik echt heb gezocht, maar vroeg me af of er iets speciaals is om met de derwent op te werken.

Groeten Miranda

1 opmerking:

  1. mooi ingekleurd hoor, en nog gefeliciteerd met je aankoop he.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda