Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

vrijdag 12 februari 2010

Cadeautjes en kaartjes

Vandaag even wat cadeautjes maken om morgen mee te nemen. Het zoontje van mijn vriendin wordt 4. Een mooi boek gekocht voor hem en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.


Voor haar andere zoontje ook nog een cadeautje gemaakt: Het hondje; wellicht heb je die al een keer gezien op het blog van mama Monique. Ik heb haar destijds het patroontje gestuurd.


En ook daar hoort natuurlijk een kaartje bij:


Straks nog even een cadeaubon voor haar oudste maken; shame on me, we hebben echt veel verjaardagen gemist. En nu maar hopen dat mijn vriendin niet op mijn blog gaat kijken, anders weet zij alles al. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda